✿♥✿چه غریبانه شکستم✿♥✿







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





✿باور نمیکنم...✿

نه...!!!این قرارمون نبود...

توبی خبربری...

من خسته شم که تو...

بی هم سفربری...

نه...!!!این قرارمون نبود...

من رنگ شب بشم...

توسرسپرده شی...

من جون به لب بشم...

باورنمی کنم این تو,خودتویی...

این توکه ازخودش بیخودشده تویی...

باورنمی کنم عشق منی هنوز...

گاهی به قلب من سرمیزنی هنور...

وقتی زندونی توهوس...

مثل پروازی توقفس...

این رسم همراهی نشد...

ای هم نفس...

وقتی قلبت ازمن جداست...

سرگرم بوده,بی هم صداست...

انگاردستت بادست من ناآشناست...

باورنمی کنم این تو,خودتویی...

این توکه ازخودش,بیخودشده تویی...

باورنمی کنم عشق منی هنوز...

گاهی به قلب من سرمیزنی هنوز...

باورنمی کنم...... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مریم در 3 بعد از ظهر | |